Privacy verklaring versie 1 januari 2023
Brugmans Support vindt uw privacy erg belangrijk. Wij zullen uw gegevens dan ook op een veilige manier verwerken en gebruiken, geheel volgens de Algemene Verordening Gegevensbescherming. In deze privacyverklaring leggen we aan u uit welke gegevens we van u verzamelen en waarom we dit doen. Ook kun u in deze verklaring lezen wat uw rechten met betrekking tot deze verwerking zijn. Voor vragen over uw privacy mag u contact opnemen met info@brugmanssupport.nl.
Artikel 1 Wie zijn wij?
Brugmans Support is een vof, gevestigd te (6871CB) Renkum aan de Nieuweweg 2. We staan ingeschreven in het handelsregister van de Kamer van Koophandel onder nummer 81748078. Wij zijn de verwerkingsverantwoordelijken van uw persoonsgegevens.
Artikel 2 Welke gegevens gebruiken wij?
Hier kun u een overzicht vinden van de gegevens die wij van u verwerken, waarom we dit doen, welke juridische grondslag we hebben om deze gegevens van u te mogen verwerken en hoe lang wij deze gegevens zullen bewaren.
Wij verwerken uw naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mail en andere gegevens die nodig zijn om onze diensten optimaal aan u te kunnen leveren om de uitvoering van de overeenkomst mogelijk te maken. U kunt hierbij denken aan de inloggegevens van de systemen waarin u ons wilt laten werken. Wij gebruiken deze gegevens om van u een tevreden klant te maken gedurende de looptijd van onze overeenkomst. Wij bewaren deze gegevens 7 jaar. Uw inloggegevens zullen wij direct verwijderen na de uitvoering van onze opdracht.
Om uw bestelling te beheren zullen wij uw naam, factuuradres, e-mail, telefoonnummer en betalingsgegevens tot 7 jaar na het sluiten van onze overeenkomst bewaren in ons klantenbestand. Dit doen wij uit hoofde van uitvoering en eventuele wijziging van de overeenkomst.
Wij vinden het belangrijk de relatie met u als klant goed te kunnen onderhouden. Voor ons CRM systeem slaan wij dan ook uw naam, e-mail, locatie, bestelgeschiedenis, profielfoto, browser en telefoonnummer op. U hebt hier toestemming voor gegeven door een overeenkomst met ons aan te gaan. We zullen deze gegevens verwijderen na het einde van onze overeenkomst.
Voor facturatie en de financiële administratie verwerken wij uw naam of die van uw contactpersoon, bedrijfsnaam, factuuradres, KvK nummer, btw nummer, klantnummer, telefoonnummer, e-mail, bankgegevens en openstaande saldo. Zonder deze gegevens kunnen wij uw betaling niet verwerken. Wij hebben deze gegevens dus nodig voor de uitvoering van de overeenkomst. Volgens een wettelijke verplichting van de Belastingdienst dienen wij deze gegevens 7 jaar te bewaren.
Mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze dienstverlening, zullen wij uw naam, email en de inhoud van deze klacht verwerken om tot een zo goed mogelijke oplossing voor u te kunnen komen. Deze gegevens gebruiken wij voor een optimale uitvoering van de overeenkomst. Wij zullen gegevens met betrekking tot klachten toevoegen in het klantenbestand en tot 7 jaar bewaren.
Artikel 3 Hoe verkrijgen wij deze gegevens?
Bovenstaande gegevens hebben wij van u als klant of contactpersoon verkregen, omdat u deze gegevens aan ons hebt verstrekt. Daarnaast kan het zijn dat wij enkele gegevens over u als persoon verwerken waar wij inzicht toe hebben via onze klanten, om te helpen met hun bedrijfsvoering. Wij verstrekken een verwerkersovereenkomst aan onze opdrachtgevers waarin wij vermelden hoe u persoonsgegevens beveiligen.
Artikel 4 Welke rechten heb jij met betrekking tot deze gegevens?
De Algemene Verordening Gegevensbescherming heeft u een aantal rechten gegeven met betrekking tot de persoonsgegevens die u door ons hebt laten verwerken.
1. Inzage - U kunt te allen tijde een verzoek doen bij Brugmans Support om uw gegevens in te zien.
2. Wijziging - Als u op basis van inzage u gegevens aan wilt laten passen, laten verbeteren, aanvullen, afschermen of verwijderen, kun u hiertoe een verzoek indienen.
3. Bezwaar - Tegen de verwerking van jouw gegevens met als juridische grondslag het gerechtvaardigd belang van Brugmans Support, kun u bezwaar maken.
4. Gegevensoverdracht - Mocht u uw gegevens bij een andere aanbieder onder willen brengen, zullen wij uw gegevens verstrekken in een gestructureerde en gangbare vorm die door gangbare digitale systemen te openen is.
5. Intrekking - Wanneer wij gegevens hebben verwerkt op basis van uw expliciete toestemming, heb u het recht deze toestemming in te trekken. Dit kan wel gevolgen hebben voor de diensten die wij u kunnen leveren.
Om gebruik te maken van uw rechten kun u een verzoek sturen naar info@brugmanssupport.nl. Wij zullen uw verzoek zo snel mogelijk beoordelen. Wanneer wij niet aan uw verzoek kunnen voldoen, zullen wij u laten weten waarom wij uw verzoek afwijzen.
Artikel 5 Wie ontvangen uw gegevens?
Brugmans Support zal uw gegevens niet verstrekken aan derde partijen, tenzij dit nodig is voor de bedrijfsvoering of vanuit een wettelijke verplichting vereist is. Uw gegevens kunnen voor uitvoering van de overeenkomst worden doorgegeven aan verwerkers en partijen betrokken bij onze overeenkomst. Wij sluiten met deze derde partijen verwerkersovereenkomsten om uw privacy optimaal te beschermen. Wij zullen uw gegevens niet doorverkopen aan derden.
Artikel 6 Slotbepalingen
Wij raden u aan deze privacyverklaring regelmatig te raadplegen, omdat wij wijzigingen in het beleid kunnen aanbrengen. Als u vragen hebt over deze verklaring of de wijze waarop wij u gegevens gebruiken, kun u een e-mail sturen naar info@brugmanssupport.nl. Als u een klacht hebt over de manier waarop wij met uw gegevens om gaan kun u ons dat ook laten weten. Daarnaast kun u contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.